Om mig!

Om mig! Linda Karlsson
Linda Karlsson

Jag heter Linda Karlsson och jag har jobbat som PC-tekniker på Nordway Store i Oskarshamn i 17år.

Under den här tiden har jag samlat på mig en hel del kunskaper om tekniken och hur människor använder den. Idén till lindasdatorskola fick jag när jag skrev i Oskarshamns Annonsblad. Även om det tryckta mediet kan förmedla mycket så finns det mer möjligheter med Internet. Instruktionsfilmer och länkar och bilder. Möjlighet att ladda ner dokument och så vidare.

På datorskolan kommer jag att lägga upp artiklar och instruktioner som rör Windows 10, MacOS, Linux och de del information om skrivare med mera. Jag kommer också att ta upp en del problematik i vardagen som rör Datorer och Internet och hur man skulle kunna lösa dem. Jag hoppas att du ska ha någon nytta av datorskolan och att du ska få några aha-upplevelser under resans gång.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar!