God Jul & Gott Nytt År

Jag vill passa på att önska alla som läser min datorskola, en riktigt God Jul & Gott Nytt År. Jag hoppas att ni fortsätter att titta in på min sida och att alla får svar på någon dator relaterad fråga som man har gått och funderat på. Jag tar gärna emot frågor via e-post. Tipsa mig också om artiklar som ni vill ha skrivna. Jag behöver alltid lite uppslag och inspiration.

Vad händer nästa år?

Som du vet har Windows 11 släpps nu i höst och med det en del nyheter. Du kanske har lagt märke till att det har tillkommit en ny meny längst upp i datorskolan som heter just Windows 11. Det kan dröja lite mellan inläggen och i all ärlighet är jag inte så regelbunden med inläggen. Just nu håller jag på att gå igenom Inställningar i Windows 11. Där finns en del nyheter. Jag kommer att lägga ut artiklarna allteftersom jag skriver dem.

MacOS Monterey har också släppts. Tyvärr har jag inte hunnit skriva så mycket om detta. Men jag ska nog få ut en och annan artikel om det också.

Ha det så fin i Jul och Nyår så hörs vi nästa år.

Hälsningar

Linda Karlsson